onsdag 17 augusti 2011

En annan del i världen.

Akkurat nu sitter jag i ett hus vid havet. Här finns ett stort panorama fönster i vardagsrummet (stuen som det heter på norsk) där jag ser ett stort fjäll, en liten båthamn och böljan den blå.
Jag befinner mej alltså i Bodø som ligger i norra Norge. Om du är nyfiken? Jaa, då kan du googla!
Den där mr.Google vet ju ganska mycket så jag tror han även har information om Bodø.
En av de mest vackra platser på denna planet enligt mej.

Nu har jag bara varit här i 2 veckor, MEN, jag har vart här för ett par-tre år sedan också. Precis som då jobbar jag också nu på ett ställe som heter "Lyst på". Det betyder "Lust på". Inga konstigheter!
Alla borde åka hit. Alla borde få se och uppleva det som finns här. Man får sinnesro som aldrig förr, blir väääääldigt väl behandlad och omhändertagen, midnattssol var kväll som är to-die-for! Och en hel massa annat som är bra för kropp och själ.

Så välkomna att följa mej och min vardag i Bodø!
För att ni ska förstå lite hur jag menar med natur och solnedgång får ni ett par bilder..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar