måndag 11 juni 2012

Nervös

Kan man vara för många ting. Det kan också yttra sej olika i olika situationer. I en del lägen kan man bli alldeles kallsvettig, sådär lite illamående. Knäna kan vackla och man skrattar hysteriskt för ingenting och har heller ingen kontroll över det. Ibland kan man bli så nervös att man spyr. Det gör inte jag. För jag tycker inte alls om att spy. Men just nu är jag bara nervös. Fast sådär nervös att jag liksom bara ler istället. Att jag liksom bara glömmer bort, gräver ner det som komma skall för att inte göra mej själv hysterisk och galen. Imorgon är det operation. Å ja, "det finns de som varit med om värre", de som varit sövda längre, de som gjort andra livshotande operationer. Det finns bra mycket värre saker att oroa sej för. MEN - allt det spelar liksom ingen roll. För alla situationer är olika som sagt och upplevs dessutom olika av alla. Ingen är den andra lik och hur som haver så är detta MIN operation. Min nervositet å rädsla. Mitt liv. Mitt knä. För MEJ är detta avgörande. Om det inte går bra kommer jag aldrig bli densamma. Trots allt detta så är jag ganska lugn och säker på att det kommer gå bra. Men OM jag skulle somna in där på operationsbordet - Aj löv u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar