lördag 10 september 2011

Kök och telefonsex..

Jo, jag har ju varit lite upptagen då så därför har ni inte sett nåt inlägg eller bild från min sida. Det har hänt lite, inte så att det faktiskt skett nån olycka eller tråkiga saker, men det har varit en del jobb såklart och det är helt okej, det är ju därför jag är här.
Mitt i alltihop har jag också flyttat. Jag bodde ju .lite utanför byn här i Bodö innan men nu har jag flyttat in till självaste byn till ett typ av hostel kan man säga. Jag bodde här innan när jag var i Bodö för snart 4 år sedan och då var det ganska mycket äckel och skumma fiskegubbar som bodde här. Nu, är det fortsatt lite fiskegubbar men inte så många äckel. Däribland ett par svenska snubbar i min ålder från stockholm så det är lite nice. Har mitt eget rum, världens största badrum (!) och stora fönster ut mot havet - vad mer kan man begära! PLUS - att det tar 30 sekunder att gå till jobbet vilket är sjukt uppskattat! Annarshar det väl inte hänt sådär överdrivet mycket mer än att jag funnit nya stekar kompisar från sthlm, flyttat, får sitta i korridoren på hostelet då internet vägrar fungera i mitt rum, shoppat en super duper snygg kavaj och ett par halsband som är to die for!, fotat alldeles för lite, erkänt min fotsvett, lyssnat på när grann-polacken har telefonsex med sin fru, sett en räv och druckit vin med fina människor. Ikväll ska jag jobba i bar! Saknat det en del de senaste åren så det ska bli kalaskul! Hoppas ni alla fina människor mår bra, och FASTER ANNIKA - Bild på Pippi-tröjan kommer inom det närmsta :)

P.s. Idag saknar jag min lägenhet en hel del. Mitt kök, där man på golvet dricker vin med goda vänner och lagar god mat man kan äta hela natten...ååå mitt kök! Ni får en bild på det....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar