fredag 30 september 2011

Längtar hem

Till Stockholm. Kanske mest sommar Stockholm men faktiskt så är hufvudstaden fin på olika sätt i alla årstider. Saknar att cykla över skanstullsbron, saknar att åka tunnelbana till medis, saknar alla idiot stressade stockholmare, saknar biltutorna, saknar min vackra lägenhet, saknar globens sken på natten, saknar mina vänner och min pappa. Vilken tur att det finns internet och telefon även i norra Norge!

Fick ikväll en pratstund med min älskade lillebror. Tillsammans med han, mamma och lillasyster sjöng vi "björnen sover", " liten tomte" och " ja må du leva". Fick även besked om att jag skulle komma hem och att han älskar mej. Man kan va hur nere som helst, men ett samtal med johan piggar upp mer än alla koffein tabletter i världen. Du är bäst lillebror (och lillasyster), låt ingen annan få dej att tro nåt annat. Kärlek!

1 kommentar:

  1. Borta bra men hemma bäst! Men du samlar på dig massa erfarenhet, träffar nya människor och får se delar av världen som vi andra bara drömmer om! Passa på att njuta! Tiden går fortare än du tror, snart e du hemma i Stockholm igen! Stor kram!

    SvaraRadera