onsdag 9 november 2011

Apbakis

Jag är bakis. Ni vet så bakis att varje steg du tar - tar du extra sakta eftersom du inte vet om du ska spy eller ej. Benen skakar och armarna hänger inte med riktigt. Det gör de inte i vanliga fall så tänk nu då! Varför skulle jag dricka så mycket? Jag ska aldrig mer dricka, heter det ju, men nu får det fan vara nog. Det värsta med bakfylla är smaken man har i munnen dagen efter! Rena sopkärlet, eller som om 40 äppelskrutt legat och möglat lite lite för länge i munnen. Perfekt fuktighet liksom.. Nä vet du vad! Satt på Burger King för att försöka få i mej nånting innan bussen till Oslo gick.. Det tog 35 minuter att få i mej 7 pommes och ett bett på hamburgaren sen var jag tvungen att springa (läs krypa) till bussen. Jag hatar att vara bakis. Aldrig mera bakis!! MEN - igår var magiskt! Det var magi rakt igenom! TACK för att jag fick vara med å skapa magi på trädgården i Göteborg, det var fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar