torsdag 15 december 2011

Satan i gatan

I strax över 10 år har jag jobbat. Om man inte räknar kioskjobbet man hade när man var 13 år. Det har för det mesta varit inom restaurang, service, sälj och vård i 3 olika länder och många frågar hur jag i all världen hunnit med så mycket för att va så ung. Ambition? Rastlöshet? Nyfiken? Galen? Driven? Alla, tror jag. Min rastlöshet är vida känd bland människor i min närhet och de jag stött på, och den kommer alltid finnas på ett eller annat plan, men i perioder behöver även jag rutiner och lugn å ro omkring mej. Nu har denna period kommit och jag sökte ett (hundratals) jobb som inte riktigt är inom kaliber eller utbildningsgrad - för att jag tänkte nu f*n ska även jag lyckas. Envishet lönar sej - för jag fick jobbet! Från och med måndag hittar ni mej på Riddargatan på Östermalm med eget kontor och vad som verkar vara fantastiska arbetskamrater. Jag har blivit vuxen. Satan i gatan.
Å Tack till min underbara mamma som varit ett enormt stöd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar