onsdag 12 oktober 2011

Operation

I måndags opererades jag i min höger hand. Det har alltså gått 2 dagar. Första natten ville jag hugga av hela armen pga smärtan som gjorde så förfärligt ont. 8 smärtstillande tabletter hjälpte inte, morfin tabletter. jag skrek, jag grät, jag ringde Pillan. Utan henne hade inte dessa dagar gått bra vill jag lova. Tack bästa Pillan för all hjälp. Ni anar inte hur handikappad man är utan en funktionabel höger hand. Kläder som ska på och av blir genast ett stort projekt, duscha går knappt utan hjälp, jackan måste hjälpas på, håret kan inte sättas upp, conversen kan inte knytas and so on... MEN - det är bara för en kort period, 6 veckor mer eller mindre. Tänk de som har det så här 24/7 alla dagar i livet... Respekt.

Så jag går mest runt hög för tillfället, great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar