måndag 2 januari 2012

Det finaste

Det finns mycket fint i världen. Då menar jag inte bara saker, byggnader eller ställen, utan även människor. I mitt liv har jag, som alla andra haft olika sorters människor i perioder, en del har man valt att göra sej av med, andra har fått stanna för att löpa linan ut tillsammans. Och så är det. Man blir äldre, man växer ifrån varann, man kan inte stå för vissas handlingar, man kan inte helt enkelt. Det är viktigt att vi alla kommer ihåg att vi gör saker för vår egen skull och ingen annans. Att man lever sitt eget liv, inte någon annans.
Alldeles för få människor kommer ihåg det, inklusive jag. Men jag börjar bli bättre på att se mina egna behov och MEJ själv. Jag hoppas att även du gör det!

God fortsättning och be safe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar