lördag 31 mars 2012

Jävla knä

Det gör ont och bultar när jag rör mej för mycket. Det gör minst lika ont när jag inte rör mej. De senaste nätterna har jag av ren ilska slitit bort detta Forest Gump liknande föremål från mitt arma ben som numera bara liknar en arm. Eller en pinne. Eller en stav. Välj du.. Men jag vet ju att det inte är särskilt bra, men väldigt skönt! Å kläder... Jag kan inte ha på mej det jag vill för det ser inge bra ut i vilket fall så därför har jag fortfarande, klockan 15 en lördag, på mej pyjamas. Skor. De enda skor jag egentligen kan ha är mina converse, eller ballerina. Å vem kan ha det när det fortfarande är vinter? Jag vill ha mina klackar! Jag vill kunna gå normalt! Jag vill ha fina kläder på mej! Jag vill kunna gå ute utan att folk ska stirra, peka, viska, fråga, tycka synd om! Det ÄR INTE SYND OM MEJ! Bara just nu. Bara just i det syfte att mitt största problem är att jag inte kan klä mej som jag vill eller gå hursomhelst. Jag vill shoppa å ser bara snygga byxor/kjolar/klänningar överallt men varför slänga pengar på det när jag ska gå som Frankensteins syrra ett tag till?! På tisdag åker ialla fall skenan av så byxproblemet är ju löst, men då återstår skorna.. Jag vill för tusan också känna mej fin nån jädra gång! Skitknä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar